کارت بین المللی دانشگاهیان

مرکز صدور کارت بین المللی دانشجویان و اعضای هیات علمی

کارت بین المللی دانشگاهیان

مرکز صدور کارت بین المللی دانشجویان و اعضای هیات علمی

خدمات یکپارچه در سطح بین المللی

خط کمک های اضطراری : emergency line ISIC

خط کمک های اضطراری ISIC چیست ؟

هر مسافری باید به هنگام آغاز سفر از یک بیمه سفر خوب و اطلاع از چگونگی دستیابی به کمک های اضطراری در هر زمان و مکان برخوردار باشد. اگر شما از دارندگان کارت های ISIC یا ITIC هستید، یکی از مزایایی که توسط این کارت ها به شما عرضه می شود عبارت است از دسترسی 24 ساعته به خط کمک های اضطراری ISIC .

در مواقع اضطراری می توانید به صورت رایگان با این شماره تلفن تماس بگیرید و با اپراتوری صحبت کنید که بسته به موقعیت مکانی شما را به مشاوران حقوقی، پزشکی یا مسافرتی ارجاع خواهد داد.این اطلاعات به زبان ها انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی موجود می باشد.

چگونگی تماس با خط کمک های اضطراری :

·         با استفاده از شماره تلفن محلی کشوری که از آن دیدن می کنید با اپراتور بین المللی تماس بگیرید.

·         درخواست کنید که با خط کمک های اضطراری ISIC ، 44+20 81108762 (این شماره پشت کارت ISIC شما درج شده است.) به صورت هزینه معکوس (هزینه تماس بر عهده مکان تماس گرفته شده خواهد بود – Reverse charge call) تماس بگیرید.

·         اپراتور خط کمک های اضطراری شماره 12 رقمی کارت ISIC   را از شما خواهد خواست. این شماره بر روی کارت شما درج شده است.

 

خدمات خط کمک های اضطراری:

مشاوره حقوقی

اپراتورهای خط کمک های اضطراری ISIC می توانند شما را به نزدیک ترین سفارت یا کنسولگری راهنمایی کرده یا شمارا به یک وکیل محلی ارجاع دهند.

مشاوره پزشکی

اپراتورهای خط کمک های اضطراری ISIC می توانند شما را به یک پزشک صاحب صلاحیت در کشور مورد نظر ارجاع دهند. اگر درمان خاصی موجود نباشد، می توان ترتیباتی اتخاذ کرد که داروها یا لوازم درمانی مورد نیاز برای شما فرستاده شود. پزشکان مجربی هم از طریق تلفن به شما مشاوره پزشکی عرضه می کنند.

 

وضعیت های اضطراری عمومی

اپراتورهای خط کمک های اضطراری ISIC می توانند پیام های اضطراری برای خانواده شما ارسال کنند و به شما کمک کنند مدارک سفر گم شده یا به سرقت رفته خود را جایگزین نمائید و یا شما را به یک دفتر مسافرت دانشجویی محلی ارجاع دهند تا تغییرات مربوط به شرایط اضطراری را در برنامه سفر خود سازمان دهی کنید.

توجه 1 : لطفا در غیر از موارد فوق با خط کمک های اضطراری تماس نگیرید.

توجه 2 : شیوه تماس هزینه معکوس در کشور ایران فعال و قابل استفاده نمی باشد.

 

ISIConnect

ISIConnect چیست ؟ ISIConnect از جمله خدمات بین المللی ISIC می باشد که به دارندگان کارت این امکان را می دهد تا بتوانند با عضویت در شبکه ISIConnect از خدمات متعدد ارتباطاتی برخوردار شوند. با استفاده از ISIConnect می توانید به راحتی و با هزینه کم با وطن خود تماس بگیرید. این یک ابزار چند منظوره ارتباطاتی است که در کارت ISIC شما وجود دارد و به این منظور طراحی شده است که در همه جا ارتباط شما را حفظ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد